miércoles, 15 de noviembre de 2017

CONCURSU ESCOLAR DE CALENDARIOS “LES CUATRO ESTACIONES”

Dende la Mancomunidá Comarca de la Sidra, al traviés del so Serviciu de Normalización llingüística, tán acabantes de convocar el concursu escolar de calendarios, empobinada a toles y tolos escolinos de les escueles asitiaes nos conceyos qu’integren la Mancomunidá. Nós vamos participar. Equí vos dexmos les bases.

BASES:

1. Puen participar tolos neños/es qu’asina lo quieran, n’equipos d’ente dos y cuatro personas, que tean cursando dalgún de los seis cursos de primaria nos centros de la Mancomunidá Comarca de la Sidra.

2. Cada equipu ha presentar cuatro dibuxos a color, de técnica llibre, en formatu dinA 4, relativos caúna de les cuatro estaciones del añu. En cada ún d’estos dibuxos a apaecer una frase, refrán o pequeñu poema en llingua asturianu referente a la estación de que se trata.

3. El concursu tendrá dos categoríes: A: Ente 1er y 3er cursu de Educación Primaria. B: Ente 4u y 6u cursu d’Educación Primaria. Habrá un premiu y un áccesit per categoría. El premiu en cada categoría va consistir na edición de la obra nun calendariu que se distribuirá gratuitamente pela Comarca de la Sidra pal añu 2017, y un lote de llibros n’asturianu pa caún de los alumnos premiaos.

4. Los trabayos unviaránse al Serviciu de Normalización Lingüística de Man.co.si (Paraes nº47 33529 Nava – Asturies) enantes del 5 d’avientu de 2017. A los trabayos acompañará-yos un sobre peslláu, firmáu con nomatu, dientro del que van figurar los nomes de los/es participantes y el centru al que pertenecen.

5. El xuráu, que valorará lo mesmo'l conteníu llingüísticu que la calidá y orixinalidá del dibuxu, compondránlu persones cualificaes na materia, y emitirá’l so fallu enantes del día 14 d’avientu de 2017. El so fallu va ser inapelable.

Más info: